Cando o alumnado se achega a coñecer o mundo clásico, descobre, sen gran sorpresa, todo hai que dicilo, que era como o noso, un mundo de homes. Se nun texto latino aparece algún nome de muller, sempre esposa de ou filla de, sen dúbida responderá a un destes dous modelos: MATRONA ROMANA, símbolo de virtude, de pudicitia, que desempeña á perfección o papel que a sociedade lle asignou; ou HARPÍA INTRIGANTE, que sementa o mal ao seu paso.
Sendo esta a situación, decidín participar no Club de Letras Cambiamos o conto co alumnado de bacharelato fixándome dous obxectivos:
Analizar o modelo de muller virtuosa que nos transmitiron os romanos desde unha perspectiva actual.
Visibilizar a mulleres que destacaron en diferentes eidos malia as circunstancias e o tempo no que viviron.
Visibilizar a mulleres que destacaron en diferentes eidos malia as circunstancias e o tempo no que viviron.
A análise do papel que a sociedade lle asignou ás mulleres. representado na dramática figura de LUCRECIA, correspondeulle ao alumnado de 2º de bacharelato. Na primeira avaliación lemos a tradución do texto de Tito Livio que describe a violación e analizamos como o episodio foi tratado ao longo da historia da arte, especialmente da arte italiana.
Comentarios
Publicar un comentario