Experiencia de intervención na aula de filosofía. Podedes facer os comentarios ás imaxes, pero non de forma individualizada, senón xeral, como poderedes observar. Como complemento da charla que tivemos sobre arte contemporánea baixo a programación do Departamento de Educación do CGAC a pasada semana, hoxe rematamos a edición das fotografías que fixemos durante esta sesión. Faltan agora os vosos comentarios que podedes facer abaixo.
Penso que o que fixemos na clase foi representar de distintas formas o que signidican as cadeiras e as mesas coma se fósemos pezas de axedrez ahí quietos atendendo a unha persoa que nin se quera nos importa o que esta a dicir (este non é o caso de filosofía) nin nos motiva o que está a explicar , e eso penso que deberiamos replantexarnos a forma do ensino.
ResponderEliminarSobre o que ficemos no venres pasado gustoume moito, sair de rutina , facer algo diferente xa que case todos os dias son iguais eternos sentámonos escribimos ou miramos para os profesores,foi inusual e moi entretido iso de mostrar distintas perspectivas da aula.
ResponderEliminarSobre o que fixemos podo decir que foi Unha manera de expoñer as nosas ideas sobre o ámbito repetitivo educativo, no que nos construimos instalacions que nunca se farían para dar clase .
ResponderEliminarComo :poner as caderas fora etc...
A interpretación que lle daría as acción feitas na clase sería a liberdade. Todo o que fixemos na clase para min significa unha total liberdade con respecto ó que está establecido pola sociedade ou incluso polas leis de educación: que se temos que estar mirando todos/as para o profesor, sentados nunha silla nunha aula... Todo iso son normas que foron rotas por nós a semana pasada.
ResponderEliminaraterraxe2: esta imaxe pode representar como aprendemos a valernos por nos mesmos igual que unha árbore, sin ser un profesor ou nosos pais quen no lo ensine.
ResponderEliminarvirada1: nesta imaxe podeos apreciar que o feito de mirar pola fiestra e o xeito no que mostramos a nosa añoranza cara a liberdade cando estamos ``encerrados´´ na aula.
acumulación 2 e 1: nestas imaxes podemos darlle as sillas ordeadas o significado das nosas cabeza cando non andamos apurados con exames e traballos e na acumulación 1 podemos darlle o significado da nosa cabeza che da líos na época de exames.
Estas imaxes poden reperentar a falta de entusiasmo e a represión do nosas ganas de sair a fora e a vex noso estrés reprimido
ResponderEliminar