Mañá, martes 29 de outubro, comeza o OBRADOIRO DE PERFORMANCE, dirixido pola artista financiado polo Concello de Padrón.
Ana Gesto e
Ao longo do mes de novembro o alumnado de Primeiro de Bacharelato poderá participar activamente nas sesións prácticas de iniciación á este tipo de arte que toma como vehículo de expresión o propio corpo.
O obxectivo deste obradoiro é o de iniciar e formar o alumnado para a realización dunha acción colectiva polas rúas de Padrón o día 21 de novembro, en conmemoración do 25 N Día Contra a Violencia Machista.
Ana Gesto e
Ao longo do mes de novembro o alumnado de Primeiro de Bacharelato poderá participar activamente nas sesións prácticas de iniciación á este tipo de arte que toma como vehículo de expresión o propio corpo.
O obxectivo deste obradoiro é o de iniciar e formar o alumnado para a realización dunha acción colectiva polas rúas de Padrón o día 21 de novembro, en conmemoración do 25 N Día Contra a Violencia Machista.

Ana Gesto autodefínese como performer e
artista visual. Artista poliédrica que
deseñou ao longo da súa traxectoria profesional un universo simbólico de
obxectos trasmutados que fluctúan entre estética, materia, son e
emoción. Aínda que a súa produción artística atópase a medio camiño entre
a performance, a vídeo-creación e a
fotografía, a súa obra acusa unha forte tendencia cara á linguaxe escultórica e
a experimentación acústica como medio para reafirmar a súa identidade cultural
e as súas raíces.
A artista centra as súas inquietudes no potencial escénico e
documental do medio performático que,
tendo ao propio corpo como soporte, permítelle indagar na evocación sensorial
doutros tempos e espazos, a interacción entre os diversos elementos híbridos
que conforman o seu imaxinario estético, a construción dun ambiente invadido
por referencias harmónicas e disonancias
superpostas…Enerxía e paixón a través de accións intensas e solemnes, dun
lirismo, ás veces dramático, só roto en certas ocasións polo estudado emprego da
fina ironía ou a implicación do público nas súas accións.
Por iso, cada peza é única en si mesma e, ao tempo, dialoga
abertamente coa súa produción pasada e futura, pois o compoñente procesual e evolutivo forma parte do
resultado final.
Comentarios
Publicar un comentario